the musical tag....-tagged me by wana-...

niat dihati nak siapkan trip proposal n article frame work....mane la tau tiba tiba hati terasa nak menjenguk ke blog ni....ada la komen dari cik wana yang suruh aku jawab tag ni...takpe la....dikala kebosanan melanda ini...aku pun layaannnn.....


THE MUSICAL TAG
1. Put ur i-tunes, mp3, mp4, windows media player, etc on shuffle..
2. For each question, press the next button to get your answer..
3. You must write down that song name no matter how silly it sounds..
4. Tag 10 friends..
5. Everyone tagged has to do the same thing..

If some asked u..

How would you describe yourself.....
~ Shades - Malam

Aku pun tak tau kenapa lagu ni yg naik kan....agaknye sebab sekarang ni malam...atau sebab malam adalah waktu yang sangat best...atau jugak sebab malam je la time yang aku ada untuk merepek layan benda benda macam ni....
mungkin jugak sebab malam adalah waktu yang sangat best untuk aku tido walaupun sekarang ni aku jarang sangat ade peluang untuk tido dengan cukup....tapi takpe...aku memang sukakan waktu malam sebab cuma saat ni aku dapat rehatkan otak yang letih seharian....=)

What do you like in a guy/girl....
~ Bunga Angkasa - Terra rossa

aduhai.....sesungguhnya lagu ini teramatlah jiwang....camni ke yg aku suka in a guy??...waa.....giler ah....
~ keindahan wajahmu jadi sumber ilhamku.....
hwahahahaha.....bia betik lagu nih.....
wajah sape lak yg indah sgt tu.....
anyway...lagu ni aku tujukan buat the guy in my life....=P

How do you feel today...
~ Hati terluka - Billy Zulkarnain

uish....hatiku terluka???....bahaye ni.....hebat real player ni boleh teka canne hari aku hari ni...anyway.....hati aku hari ni memang betul terluka agaknye...coz tetiba ada satu part yang aku rasa cam sedih sgt....yg aku rasa cam letih sangat n aku cam terkilan sebab aku takde sape sape yang nak share perasaan dengan aku...walhah aku betul betul perlukan a shoulder to cry.....but i have no one to share my tears....hmm.....but thanks tu miss nadz yang sudi nak kongsi hari hari dia dengan aku.....at least i can smile while my heart is cry.....you're really precious to me nadz!!...

What is your motto...
~ Ku Mohon - Sheila Majid

Betul betul la real player ni sungguh hebat....sebab lagu ku mohon ni memang aku sematkan dalam hati......supaya aku ingat kat Tuhan selalu...supaya aku tabah, sabar n selalu sedar diri...hmm....
~oh Tuhan terangkan hati dalam sanubariku.....

What do you parents think about you.....
~ Diriku tapak sulaiman - Elyana

erm....aku pon tak tau sulaiman mana ni...harap harap bukan cik sleman depan rumah aku ataupun en.sulaiman ahiya mahupun ustaz sulaiman dumang....
lagu ini tidak terlibat langsung dengan mereka dunia akhirat...emm.....gaknye sebab aku ni selalu terdampar kot....hahaha...poyo laa.....

What do you think about very often....
~ Tak ada logika - Agnes Monica

Hahaha.....aku memang pun selalu pikir benda benda yang tak logik....but still...after habis attend class en. zarul tadi...baru aku sedar yang walau macam manepun susah dan berbelit belitnya soalan SOA, actuarial maths yang pening serta statistik yang terlampau banyak sangat cacing cacing kerawit tu, at the end 1+1 = 2 jugak....tetap logik jugak akhirnya....huhu

What is 2 + 2....
~ suratan atau kebetulan - Premelodic

ini memanglah yang tersurat dan yang tersirat...bukan kebetulan semata mata bahawa 2 + 2 =4...bukanlah = 10...oleh kerana aku ialah budak actuary dan bukannye budak bisnes or marketing macam yang en.akbar kata...maka jawapan aku ialah 4....bukan yang selain darinya....hahaha....

what do you think of your bestfriend....
~ untukmu - Feminin

rindu seh bila dengar lagu ni....teringat zaman zaman kat smakj dulu....senam aerobic dengan lagu ni.....lagu ni aku tujukan untuk korang korang yang merupakan bestfriends aku yang best....=)

What is your life story....
~ dari sinar mata - Bumiputra Rockers

erm....agaknye memang semuanya aku lihat dari sinar mata aku kan.....apa yang aku nampak...lihat.....buat.....lalui dan alami...itu la life story aku kan......so...that's the best answer i think for this question....

What do you want to be when you grow up....
~ cintamu muzik dihatiku - Anita Sarawak

emm.....tak tau nak komen ape untuk jwpn ni....hehe.....

what do you think when the person you like....
~ halaman cinta - misha omar

cam ego je lelaki dalam lagu ni....hahaha.....tak mo la tau apapehal pasal orang yang aku suka....biar la Tuhan je yang tentukan apa yang nak jadi nanti kan....

what will you dance at your wedding....
~ Pasti - ning baizura

jiwangnye lagu ni....hm...agak2 bapak aku bagi ke menari masa wedding...buang tebiat ke hape...hahaha...macam la aku or suami aku pun nak menari kan...takyah la kan.....

what will you play at your funeral....
~ wajah - jaclyn victor

sedih la pulak...kompem org nanges2 kalau bukak lagu ni time funeral aku.....banjir kubur aku weyh!!...takyah la bukak lagu apape...memang aku sumpah jadi katak kalau ada sape sape yang bukak lagu ni time aku mati.....sedekahkan yasin dan ayat ayat suci alquran cukup la buat bekalan aku kat sane nanti.....

what is your hobby....
~ aku dan dirimu - ari lasso & binga citra lestari

ape maknenye ni??...hobi aku bercinta ataupun berangan....hah....aku pon tak tau.....tp aku rasa berangan lebih sikit kot.....agaknye la...hahaha....tp...even hobi aku bercinta pun.....aku pencinta yang setia tau!!!....=P

what is your biggest fear...
~ bayangan gurauan - mega

ish....yang ni memang la nightmare seh....macam hantu je bayangan bayangan ni...hahaha...aku rasa aku memang dah merepek kerepek banyak sangat ni...alamak...terlebih sudah!!

what is your biggest secret....
~ tentang seseorang - anda

erm....kata secret kan...maka rasie dan rasie dan rasie...no komen....=)

what do you think of your friends.....
~ itu kamu - estranged

yaa.....itu memang kamu.....kamu la kawan kawan aku.....selagi aku kawan kamu...maka kamu pun kawan aku...orang yang aku terima seadanya dalam hidup dan aku harap dapat terima aku juga seadanya dalam hidup korang......

what will you post this as....
~ elegi sepi - azharina

sepi sangat ke tag ni weh??...tak kot...cuma realplayer ni yang dah makin merepek....dan malam pun dah sepi sebab ayu plus kucing kucing nadz dah pun tido.....sebab tu sepi kot....hehehe....

maka berakhir la soal jawab tag yang sengal ni...semoga puas ati cik wana yek...huhu.....aku tak hantar tag ni kat sape sape pun sebab tak tau nak hantar kat sapa...takkan nak hantar kat wana balik kan??....xpe la...kot kot ade sesape yang singgah n nak buat tag ni...buat la yek..tafaddhal masykur....=).....

0 pesanan untuk saya:

Post a Comment