watch out!!...behave yourself!!....

AMARAN : entri ini adalah entri yang penuh dengan kemarahan....maka diharap anda dapat bersabar ketika membacanya...dan pada siapa yang terasa....tolong sedar diri lah ye...siapa yang makan cili,dia la yang terasa pedasnya!!!

aku tahu yang aku ni takde lah sempurna mana...sentiasa perlukan bantuan dan ihsan dari orang lain untuk meneruskan hidup...tapi...itulah yang namanya hidup kan??...sentiasa tolong menolong dalam berbuat kebaikan...kalau hari ni kamu susah...maka insya'Allah aku akan cuba bantu kamu...tpi...kalau esok lusa aku yang susah....apa salahnya kamu pulak yang tolong aku kan???betul tak??

tapi.....itu bukan la yang aku sakit hati kan saat ni.....yang aku nak luahkan sebenarnya.....kalau tolong menolong tu.....biarlah ikhlas.....kerana Allah Taala.....bukan tolong dengan niat lain....misalnye...seorang insan sanggup tolong boss dia buat ape je asalkan dia dapat promotion untuk naik pangkat....salah niat kan tu??....

laaagi salah niat tu...kalau kau cuba libatkan orang lain dalam hal budi antara kau dan orang yang kau deal tu...misalnya family dia...kawan2 dia....or boyfriend dia....or sape2 la yang terlibat antara hidup dan mati dia.....toolong laaa.....kau betul2 dah buat SILAP BESAR!!!......n kalau kau rasa aku cuma akan duduk diam dan tengok...laagi la kau memang dah tersilap!!....

pantang dalam hidup aku kalau ada siapa2 yang cuba ganggu gugat keharmonian keluarga dan orang2 kesayangan aku....aku akan pastikan yang hidup kau pun takkan senang dengan cuma menyusahkan keluarga aku.....kalau bukan aku sendiri yang balas....Allah akan bagi balasan yang terbaik untuk kau....

kau patut tau dan sedar....malah kau sendiri yang pernah cakap....dalam mulut manis yang kau putar belitkan dulu.....Allah tu Maha Besar.....maka kau jangan pernah terlupa....yang Allah sentiasa memerhatikan hamba2Nya.....dan Allah takkan sia2kan orang yang teraniaya!!....sekali kau aniaya aku dan keluarga aku, sampai bila2 Allah akan laknat kau kat dunia ni....ingat tu!!!!

watch out on what you do to my family!!......what you give, you will get back!!....roda karma tu akan terus berputar selagi dunia belum kiamat.....ingatlah,bertaubatlah wahai insan........semoga satu hari nanti kau akan sedar apa yang telah kau buat dan lakukan.....dan hingga saat tu.....semoga Allah ampunkan dosa kau dan aku........Astaghfirullahal azim......

0 pesanan untuk saya:

Post a Comment