Need You Now....




Need You Now - Lady Antebellum


Picture perfect memories scattered all around the floor
Reachin' for the phone 'cause I can't fight it anymore
And I wonder if I ever cross your mind
For me it happens all the time


It's a quarter after one, I'm all alone and I need you now
Said I wouldn't call but I lost all control and I need you now
And I don't know how I can do without
I just need you now


Another shot of whiskey can't stop looking at the door
Wishing you'd come sweeping in the way you did before
And I wonder if I ever cross your mind
For me it happens all the time

It's a quarter after one, I'm a little drunk and I need you now
Said I wouldn't call but I lost all control and I need you now
And I don't know how I can do without
I just need you now


woah woaaah.

Guess I'd rather hurt than feel nothin' at all


It's a quarter after one I'm all alone and I need you now
And I said I wouldn't call but I'm a little drunk and I need you now
And I don't know how I can do without
I just need you now


I just need you now

Ooo, baby, I need you now

10.10.10....hari ini anniversary kami~~...


hey....tengok la daisypath ticker saya.....dah cukup setahun...... alhamdulillah......terima kasih Ya Allah....untuk segala kekuatan yg Kau berikan pada kami selama ini.....sungguh rasa macam xsedar....cepat betul masa berlalu ye....tapi saya tetap sedar...perjalanan ini xmudah....


dah jauh rupanya perjalanan setahun ini.....jauh lagi pengalaman 5 tahun kami......tapi.....masih terlalu jauh masa depan untuk kami terokai......mudah2an Allah sentiasa bersama kami......Tuhan....bantulah kami untuk menjaga hubungan ini....amin ya rabbal a'lamin.....


xtau nak cerita apa.....macam2 yang saya rasa..... excited.... terharu... gembira.... sedih.... bahagia..... takut.... gerun... semuanya bercampur campur....haihaihai......pening kepala.....


ermm...oleh kerana saya tak pernah letak gambar saya tunang kecuali gambar saya sarung cincin dalam entri setahun yg lepas.....sempena anniversary ke setahun ni...maka di sini saya bagi korg tgk video klip gambar saya tunang k...


video

sorry la...saya xhebat sangat nak edit canggih2 n xberapa bnyk sgt gambar yg ada....apapun...saya mohon doa dari kamu semua....doakan kebahagiaan kami.....doakan semoga jodoh kami panjang....dan doakan semoga ikatan hati kami kekal hingga ke syurga insya'Allah......terima kasih banyak ye....(^_^)....



p/s: harap maaf...wajah encik tunang adelah tidak terselit dalam mana2 gambar dalam video di atas.....sorry ek....=)

Ya Allah.....




Ya Allah - Wali Band

Ya Allah Ya Rabbi
Ya Allah Ya Rabbi
Ya Allah Ya Rabbi
Ya Allah

Ya Allah Ya Rabbi
Ya Allah Ya Rabbi
Ya Allah Ya Rabbi
Ya Allah

Ya Allah jangan Kau coba aku
Melebihi batas mampu dan sanggupku
Ya Allah bila memang Kau coba
Aku percaya Kau sayang padaku

Ya Allah Ya Rabbi
Ya Allah Ya Rabbi
Ya Allah Ya Rabbi
Ya Allah

Ya Allah lindungilah diriku
Dari yang menjahati menzhalimiku
Ya Allah Kaulah Maha Segala
Engkaulah pelindung hidup dan matiku

Ya Allah Ya Rabbi
Ya Allah Ya Rabbi
Ya Allah Ya Rabbi
Ya Allah

Ya Allah Ya Rabbi
Ya Allah Ya Rabbi
Ya Allah Ya Rabbi
Ya Allah

Ya Allah jangan Kau coba aku
Melebihi batas mampu dan sanggupku
Ya Allah bila memang Kau coba
Aku percaya Kau sayang padaku



p/s: Ya Allah....bila memang ujian ini untuk kami.....kami percaya sungguh Kau sayangkan kami.....=)