tag merapu.....

saya telah di tag oleh cik wana...maka saya pun menjawab soalan ini dengan senang hati....lalala~~~=P


Ada Rahsia kecantikan tak?

harus la ada....nak tau??....mane buleh.....kata pun rahsia...tulis kat blog sudah xjadi rahsia la kan????...muahahahaha....
ape??....merajuk??....cheh....baiklah...meh saye share dengan kamu....
jika mau wajah 'secantik' saya....haruslah pergi bertemu pakar dermatologi...mengadu domba kepada beliau....kemudian mengambil ubat2an mengikut nasihat beliau...insya'Allah wajah boleh cantik berseri...kahkahkah...
ohh...jangan lupa...bayaran rmXXX harus disertakan bersama pengambilan ubat....=P


* tips ini hanya dibenarkan untuk penghidap masalah kulit yang keterlaluan...=P





Bagi Anda siapa paling hensem dalam kumpulan Suju?

kuih suji!!!






Siapa BFF anda?

mereka yang kata saya bff mereka...hehehe






Siapa idola anda?

errr......saya pernah ada idola kah???






Moto Hidup Anda?
pasti lah honda cup bapak saya yang hemsem itu!



betapa banggenye adik saye beraya bersama moto itu...haha





Harus Tagkan Blogger yang anda sayang dan Minimum 8 orang

memandangkan semua blogger yang disayangi sudah di tag....maka saya meminimumkan jumlah kepada 0...hahaha...



p/s: err...saye pun sayang kamu juge....=)

2 pesanan untuk saya:

Sayer Best said...
October 4, 2010 at 7:11 PM

wakaka...kuih suji memang hensem.
So,bila nak buatkan untuk aku..

starz said...
October 4, 2010 at 7:26 PM

ciss...rumah aku pun xde kuih suji raye nih....baik kita pegi mintak kat rumah2 yang berkuih suji...pasti mereka lebih hensemm!!...=P

Post a Comment