randomness II.........

1. tahniah buat rakan smakj saya nur hamidah dan pasangan...selamat pengantin baru, semoga berkekalan hingga ke syurga....

2. Terima kasih pada cik wana....sebab tumpangkan saya balik johor....tumpangkan saya tido rumah....tumpangkan saya pegi kenduri dan lain......thanks babe....=)

3. oppss....thanks juga kepada beliau kerana memeriahkan sehari semalam saya bersama beliau dengan gosip tanpa henti dari segenap aspek......kau memang sama macam website gosip yg selalu ko pegi tu laa...hebat....kih3.....

4. thanks jugak pada anis, angah n icak...sebab teman saya pegi pasar malam n merempit naik motor pusing kampung petang2....huhuh....

5. ingatkan balik boleh menenangkan perasaan....tapi sekejap je....ni sudah mula tertekan kembali dek assignment2 yang harus disiapkan....haihhh....

6. tambah tertekan bila dengan orang membebel sebelah telinga bagaikan mahu bergaduh satu rumah.....arggghhhhh!!!!!!

7. tambah tambah tertekan bila dihujani dengan soalan2 yang saya tak pernah tahu asal ceritanya........*rasa macam menghadapi soal siasat polis, n polis nak jugak saya ngaku salah*....rasa nak nangessss!!!...(T_T)

8. tolonglah tolonglah.....Tuhan....tolong saya untuk bertabah......

9. saya nak pergi shopping beli barang keperluan......bilekah dapat??.....atau adakah saya cuma perabis harta saje kalau pergi??...jadi tak payah!

10. rasa macam kecik hati dengan semua orang dan semua ayat yang masuk ketelinga......b*d*ss punye hormon!!

11. urghhhh....ok......mata...sila jangan bagi air mata tumpah.....



p/s: sakitnya hati bila orang cakap perkara yang tak pernah berlaku seolah2 betul2 saya yang buat semua tu......or....do i miss something??.....Ya Allah....tunjukkan saya kebenaran......

2 pesanan untuk saya:

dari~ummie said...
October 3, 2010 at 11:14 PM

tabahlah sayang! (^^,)

starz said...
October 4, 2010 at 12:35 AM

thanks a lot ngah....pray for me please.....i really need you now.....=(

Post a Comment