dateline itu semakin hampir........

ohohohhhhooooo...sudah agak lama saye tak mengupdate blog ini ye....nak seminggu sudah....bagaimanela saye nak update blog andai kebizian yang melande pun xter'update2'....heee.....



kalau xkira minggu ni...maknenye tinggal seminggu lagi kuliah da nak habis....itu juge bermaksud SAYE CUMA ADE SEMINGGU LAGI UNTUK SIAPKAN SEMUA SIMON2 SAYE YANG BAGAIKAN MIMPI YANG TAK SUDAH ITU!!....huhuhuuuu......

sekarang bagaikan menjadi hobi untuk saye menande kat checklist keje2 saye tu....saye nak siapkan cepat2....saye takut xbanyak mase untuk study....dah la 1st paper final exam saye risk theory.....saye sangat geruuuunnnnnn.....gegegege.....

projek 3rd language terakhir saye da siapp....report seminar saya sudah dihantar....presentation untuk maths esok masih belum siap.....journals saye xsiap2 lagiii..huuuu......ade 4yang harus saye kerjakan...chaiyok2 iya!!....perjanjian date saye dengan ast, farrah, nana dan akak sudah pun tertunde2 hingga tak menemui tarikh muktamad....janji saye nak jumpe aiennal sebab rindu kat dia pun dah tak tau la cemane...cume janji tinggal janji je la kot coz saye terlalu asyik menghabiskan hujung minggu saye di sini.....siaaan dia....saye sudah menerima sms rindu dari kucing kakak saye si maru itu kerana sudah lama xmenjenguk kesana....bermakne saya harus menziarahinya dan bermain tergolek2 bersama dia.....adoii....


maru yang tergolek~~



minggu depan saye ade test.....huhu...saye sudah tidak tau me'manage'kan masa saye rupanya...semuanya semakin terkejar2......n paling xbest....sesudah saya menamatkan edit movie 3rd language saya...saya pun dilanda demam yang tak diundang...hai hai hai.....nampak gayanya esok terpaksalah saya buat presentation bersama suara sengau dan bersin2 ini....huuuu.......

saya sudah pun menelefon mak sambil menangis2 kerana sudah sebulan saye tak balik.....saya sangat home sickk....=(......hoho...
walau bagaimanapun...segala kerja2 harus saya settlekan dengan senyuman dan wajah gembira seperti ini.....


wajah2 riang kami menyiapkan projek....walaupun kami kena berlakon makan kfc....kami makan betul2....hahaha...semoga lecturer2 akan ketawa berguling-guling menonton filem pendek dan persembahan kreatif kami yang hebat itu....kui kui kui.....


saya nak rehat....kepala saya sudahpun berbunyi 'ziiuuunggg2' seperti kipas angin yang rosak....tapi...nampaknya situasi benar2 tak mengizinkan.....iya...sila bertabah sekarang kerana banyak lagi yang harus diselesaikan.......(~_~).......

p/s: doakan saya cepat sembuh......demam ini benar2 membuatkan kepala saya terasa seperti habozai dalam kartun ninja boy itu.....huuuu....


0 pesanan untuk saya:

Post a Comment