tag dari cik sayerbest

hari ini saya sudah di tag oleh cik wana....maka saya dengan ini merelakan diri untuk menjawab soalan2 ini...terima kasey sebab tag saye ye darling....=)




1- apa nama blog kamu dan kenapa letak nama tu

~it's my life~

erm....pasti la sebab blog ni cerita pasal kehidupan saya dan yang sewaktu dengannya...kalau saya cerita pasal kehidupan anda haruslah saya namakan blog ini 'IT'S YOUR LIFE' kan???....ngehehehe





2- apa nama url blog dan dari mana datangnya idea tu

http://stardust909.blogspot.com

star itu sebab saya sukakan bintang-bintang dan sejak dari sekolah nama samaran saya di majalah2 sekolah*cheh...poyo je* adalah starz ataupun lakaran bintang yang comel....
manakala dust pula mungkin juga kerana terpengaruh dengan ajah yg yang menggunakan nickname diamonddust...tetapi...idea sebenar adalah kerana saya sukakan filem stardust lakonan charlie cox dan claire danes yg sweet itu.....siapa yg belum menonton sila pergi menonton...haha
ohh...dan terlupa...909 itu adalah sempena birthday diri sendiri...=P





3. apa method dalam penulisan GadisKecoh?

siapakah gadis kecoh itu??...harap2 bukan saya kan??...urm...saya tak tau...try google2 n tjumpe 1 blog gadis kecoh tapi dia pun xngaku dia adalah gadis kecoh yg dinyatakan dalam soalan di atas...maka....jawapan saya....barangkali beliau menggunakan gaya penulisan neyman-pearson-lemma method....hahaha....






4- pernah rasa nak hapuskan blog? sebab musababnya?

sepertinya belum pernah lagi....kerana merasakan jika kehilangan blog ini...maka hilanglah tempat saya untuk mengadu-domba tentang nasib diri...heee





5- pernah ahli keluarga anda baca blog nie?

saya tau ayai adalah stalker blog ini...heee....



6- apa perasaan anda bila ada orang kata blog anda buruk sedangkan ada orang lain cakap blog anda cantik

ohh....terima kasih bagi yg kata blog saya cantik....untuk mereka2 yg kata blog saya buruk....ermm....nak tak saya hire mereka untuk jadi interior designer blog saya yang comel ini supaya lebih cantik??....pasti sesudah itu mereka takkan kata blog saya buruk lagi kan??...heeee




7- bila blog anda diberanakkan?

5 disember 2008...oh...blog saya hampir dua tahun....baby saya sudah besar...wee...=)



8- siapa orang pertama yang tahu anda ada blog

saya tak tau coz saya tak pernah promote blog saya di mana2 kecuali website batch dan info facebook saya...but i know someone name athirah who read my blog since the earliest....agaknye dia baca lagi xblog saya??...coz if you are...i want you to know that i count you as my first reader dear...=)




9- apa perasaan anda bila ada orang berkata tentang blog anda di sekolah ?

haha...blog ini masih belum wujud ketika saya bersekolah...so....takde apa2 perasaan....




10.sila nyatakan hobi kamu bila mula2 masuk web page?page mane yg mula2 anda pegi?

facebooking...then pegi blogwalking merayap2....kemudian jika mahu karaoke dan menonton sesuatu pergi ke youtube ataupun tv3.com....kemudian sekiranya detective conan ataupun bleach sudah update pergi ke onemanga.com untuk membaca mereka....kemudian pergi ke online dictionary sekiranya ada words yang tidak berapa difahami....kemudian pergi ke google search engine sekiranya mahu mencari maklumat2 ataupun gosip2 hangat....hahaha....kemudian ape ntah lagi...oh...lupa...harus ke maybank2u.com untuk beli topup ataupun transfer duit ataupun mengikuti harga pasaran emas semasa....ngeee.....




Orang-orang lain yang nak ditag:

- cik Bari'ah
- cik Missha
- cik Mayamin

1 pesanan untuk saya:

dari~ummie said...
July 7, 2010 at 8:55 PM

kerja rumah cikgu payied bagi!!

Post a Comment