ramadhan yang indah.....

hey....hari ni 1Ramadhan....alhamdulillah....(^_^)......


ada peluang lagi untuk kita sambut ramadhan kali ini.....blogging n blogwalking....berfikir nak buka apa petang ni dan macam2 lagi......mudah2an Allah akan berikan kita peluang untuk bertemu dengan syawal....zulkaedah.............sampai ramadhan lagi akan datang........*apekahyangsayamerepekini???*




haha....sudah2...hentikan segala merepek-merepek itu......hari ni ramadhan bermula.....jadi haruslah disambut dengan semangat baru...serta penuh rasa keinsafan juga usaha untuk melipatgandakan ibadah kan???....jadiii......jadi apa???.....ohh....sila fikir sendiri.....



cuaca hari ini di batu pahat sangat indah.....tenang dan aman......ohh....namun saya rindukan teman2 di shah alam juge....kerana the 'REAL' classmates sudah mengajak berbuka bersama.....mai juge sudah menuntut janji nasik tomato saye....alahai......mai ni comel laaa......nanti saye balik kita masak same2 okay!!....=)




dah hampir seminggu saya 'berkuarantin' di rumah......adoyai......bosan jugak kan cuti lame2....*walaupun hakikatnya sendiri ponteng*......tapi bile xde cuti nak cuti lame2 la pulak kan....haha.....manusia....mane la penah puas.......agak2 sempat tak nak siapkan baju raye sepanjang ponteng seminggu ini??.....alahai....tinggal berapa hari je lagi....harap2 sempat siap......ohh...dan juga berangan2 mahu membeli jubah raye......kaler ape agaknya yang cantik untuk saya melaram raya ini yek??....hahaha....*gelak jahat kerana baru 1Ramadhan sudah berfikir macam2 untuk raya*....



oppss...sudah2.....dari tadi sudah diingatkan supaya berhenti merepek.......baiklah....harus mula ber'masak-masak' juadah untuk berbuka didapur......mari2 cik adik kita sama2 ke dapur okey!!.....




dikesempatan ini....saya ingin memohon kemaafan andai ada yang terguris terluka dek tulisan mahupun perbuatan dan perkataan saya.......semoga kita semua sama2 beroleh rahmat dan barakah yang melimpah ruah dari Allah SWT......insya'Allah......




copp!!...kak ngah...bile mahu pelawa saya berbuka di rumah??....wahahahhaa....*saye gurau je*





p/s: ramadhan....menjelmalah dengan berjuta rahmat dan kebahagiaan......(^_^)

2 pesanan untuk saya:

dari~ummie said...
August 11, 2010 at 8:41 PM

eeee....datang jek! tak payah pelawa2 pong..ngeh3...

yied: jubah kaler purple gelap,cun beb...;)

starz said...
August 11, 2010 at 9:58 PM

hahaha...segan la ngah nak dtg men terjah jek...kui3....

purple gelap mmg cun ngah....tp mungkin nanti2 kot...skang xleh....takut menyinggung sensitivity sesetengah pihak...haha

harus fikirkan kaler lain....haihh...

Post a Comment