semester yang gila......

jadual exam dah kluar!!!!!.....dan serius...ni la semester paling gila yang pernah aku lalui setakat ni....sungguh ya Allah....sukarnya untuk aku tabah menghadapi semua ni.....bantu hamba ini wahai Tuhan......kadang aku terfikir.....dengan hanya permulaan sudah segila ini....aku tak sanggup nak bayangkan bagaimana kesudahan seterusnya nanti.....tapi xpe la....tawakkal iya....semoga Allah bantu dalam perjuangan menuntut ilmuMu yang ku cari ini....

lagipun...bukan ke kau dah tanamkan impian nak sambung master....pg oversea.....jangan cepat putus harapan iya.....tabah dan terus tabah....mara dan terus mara.....Allah sentiasa di sisi menjadi pendamping paling setia disetiap saat dan ketika......semoga semua tu bukan sekadar angan angan semata mata.....jangan cepat menyerah kalah.....untuk putus asa, bukan engkau orangnya.....


Isnin 20 april 2009 9.00am FIN403 Finance
Rabu 22 april 2009 9.00am MKT404 Marketing 2.15pm ASC425 Actuarial Math II
Jumaat 24 april 2009 2.45 pm FAC402 Management Accounting
Ahad 26 april 2009 2.15pm ECO555 Managerial Economics


haaaa.......tu la dia jadual exam untuk semester ni......ringkas...cepat dan padat!!.....seminggu yang sungguh compact hingga membuatkan aku xbrani nak balik kg hingga lah lepas 26hb tu.....sepatutnya aku bersyukur sebab jadual exam dan konvo xganggu schedule ajah kenduri...but still.....tetap ganggu jiwa aku...wuwuwuwu.......

xpe...kau boleh iya.....belajar....start right now!!....semoga Allah akan bantu dalam setiap kesulitan dan kesukaran....insya'Allah.......

kawan kawan...doakan saye.....sungguh stress yang melanda jiwa amatlah keterlaluan hingga membuatkan tidur aku dihantui nightmare setiap malam......ya Allah....untuk setiap ujian yang Kau berikan...aku tahu aku mampu menanganinya....bantu aku wahai Tuhan....sesungguhnya aku bukan siapa siapa pun tanpa Engkau bersamaku.......

0 pesanan untuk saya:

Post a Comment