10.10.10....hari ini anniversary kami~~...


hey....tengok la daisypath ticker saya.....dah cukup setahun...... alhamdulillah......terima kasih Ya Allah....untuk segala kekuatan yg Kau berikan pada kami selama ini.....sungguh rasa macam xsedar....cepat betul masa berlalu ye....tapi saya tetap sedar...perjalanan ini xmudah....


dah jauh rupanya perjalanan setahun ini.....jauh lagi pengalaman 5 tahun kami......tapi.....masih terlalu jauh masa depan untuk kami terokai......mudah2an Allah sentiasa bersama kami......Tuhan....bantulah kami untuk menjaga hubungan ini....amin ya rabbal a'lamin.....


xtau nak cerita apa.....macam2 yang saya rasa..... excited.... terharu... gembira.... sedih.... bahagia..... takut.... gerun... semuanya bercampur campur....haihaihai......pening kepala.....


ermm...oleh kerana saya tak pernah letak gambar saya tunang kecuali gambar saya sarung cincin dalam entri setahun yg lepas.....sempena anniversary ke setahun ni...maka di sini saya bagi korg tgk video klip gambar saya tunang k...




sorry la...saya xhebat sangat nak edit canggih2 n xberapa bnyk sgt gambar yg ada....apapun...saya mohon doa dari kamu semua....doakan kebahagiaan kami.....doakan semoga jodoh kami panjang....dan doakan semoga ikatan hati kami kekal hingga ke syurga insya'Allah......terima kasih banyak ye....(^_^)....



p/s: harap maaf...wajah encik tunang adelah tidak terselit dalam mana2 gambar dalam video di atas.....sorry ek....=)

5 pesanan untuk saya:

nurul said...
October 10, 2010 at 8:29 AM

Happy anniversary.
11.11.11 nanti kawen la ye..hahaha

pikot said...
October 10, 2010 at 8:43 PM

ha....ni la yg ada org 2 sorok2 kn...
smp jiran sblh umah pun xtau.. =p

starz said...
October 11, 2010 at 10:03 PM

nurul : 11.11.11 tahun depan ek??...erkk....belum cukup tempoh lagi....sudah cukup duitkah??...hahaha


pikot: huuu...jangan la marah...bukan niatku nak tunang sorok2....sudah itu kehendak keluarga...hahaha...ayat zaman dulu2 xbole blah....jgn terasa naa...nt saye kawen kita gotong royong same2 ea....awak kena jadik ketua penanggah...heee...=)

Sayer Best said...
October 12, 2010 at 1:13 PM

wakaka..payied..cmne la boleh kuar nurul tu,padahal aku yg tulis..kantoi identiti aku ..hahaha

owh patutla,aku lupa nk sign out e-mail rasmi...hahahaha

starz said...
October 12, 2010 at 7:43 PM

hahaha...lawak la ko nih...aku ingat nurul mane la yg suruh aku kawen....ayu sungguh nama...xmenggambarkan ciri2 cik sayerbest pun...kih3....

Post a Comment