tag dari atthiah....

1. kalau anda jadi orang terkaya di dunia?
saya nak bagi kat family saya sikit....mane best kaye sorang2.....
saya nak beli buku banyak banyak.....
saya nak bagi kat siapa2 yang memerlukan...
saya nak shopping puas2....
saya nak travel around the world!!...


2. kalau anda jadi orang yang terseksi di dunia?
saya tak berani nak keluar rumah....bahaya...

3. kalau anda perlu terjun dr tingkat ke-100 untuk membuktikan cinta anda
cari lain la.....kalau terjun pastu mati pun tak terbukti cinta gak...silap2 dia dah ade orang lain....saje nak suruh saya mati....

4. kalau orang kata blog awak teruk nak mampus
hmm....takyah la baca.....kisah apa saya??.....

5. kalau keluarga anda yang menentukan teman hidup anda?
saya....saya.....kalau saya nak orang lain boleh??....

6. kalau tiada lagi hari esok?
saya nak pastikan semua perkara selesai pada hari ini.....

7. kalau orang yang anda benci berada didepan anda ?
saya tak sanggup nak tengok dia.......

8. kalau anda berpeluang masuk Fear Factor dan makan benda2 pelik?
saya taknak masuk kot......

9. kalau ibubapa anda tiada pada pagi esoknya?
dorg g pasar tu...nanti tghri balik la....

10. kalau anda berjumpa dengan orang artis/selebriti yang paling anda minati. nyatakan nama artis/selebriti tersebut.
emm.....sape??....saya buat bodoh je kot.....

11. kalau diberi lesen untuk membunuh, siapa yang akan anda bunuh?
orang jahat....hehe...macam death note.....

12. kalau orang kata anda kacak/cantik ?
blushing2.....pastu sengih je la.....tak terkata ape dah....

13. kalau anda ada penyakit AIDS pada usia yang muda?
saya tanak kerja pape dah...nak taubat je 24jam.....

14. kalau anda terpaksa mengorbankan cinta anda untuk orang lain?
emm...xpe lah......saya tau saya merana....tapi bukan saya orangnya untuk merebut yang bukan hak saya......

15. kalau anda memenangi anugerah? dan anugerah apa yang anda inginkan?
anugerah.....layak ke saya??...

16. kalau anda berpeluang mengahwini bangsa asing, bangsa asing mana yang anda inginkan?
hmm.....jodoh bukan kat tangan saya...yang penting dia yang terbaik buat saya.....

17. kalau anda terpaksa berpisah dengan orang tersayang?
redha......bukan semua yang saya nak boleh saya dapat....Allah lebih tau apa yang terbaik untuk saya......

18. kalau ramai yang tidak puas hati dengan anda kerana mereka cemburu dengan anda?
semoga Allah lindungi saya dari segala hasad dengki manusia......

19. mengenai orang yang tag kamu ini?
atthiah.....saya rasa saya dah cerita pasal dia before ni.....yang penting...dia rajin dan baik...hehe

20. saya tag mereka pula.
miss bari'ah

0 pesanan untuk saya:

Post a Comment