kecelaruan otak....

haaaa......sedikit lega...rasa baru boleh bernafas sikit coz dah berjaya hantar proposal tadi.....berminggu2 tertekan sebab nak siapkan benda tu...at last berjaya gak hantar....approve or reject, xtau la...tapi hopefully boleh dapat approval.....

banyak lagi kerja pending yang saya timbun2kan.....maklumla....saya ni bukan rajin.....update blog pun malas....hehe....tengah sedih sebenanye sebab xdapat lagi cari journal untuk subject asset.....mana nak cari ni....dah berhari2 saya korek dicelah celah internet ni.......Ya Allah...permudahkanlah segala urusan saya.....

minggu depan ada test....esok lak saya nak balik rumah....wekeend ni mungkin ada perkara best kat rumah...siapa tahu kan??....tapi mintak2 saya diberi kekuatan untuk ulangkaji sebab saya taknak test saya nanti teruk!!....hmm...lupa...ahad ni ayai da nak balik sarawak.....xbestnye xdpt spend time dgn dia banyak2....=(

financial report pun saya tak reti lagi cemane nak analyse.......ratio yang nak kira pun belum lagi saya senaraikan......Ya Allah iya!!!......sila tolong jangan bermalas2an di bulan puasa yang indah ni......haaaa....sebenarnya sangat tak patut saya bernafas lega bila dah hantar proposal tadi.....banyak lagi yang tengah queue ni weh.......

iya....g buat keje2 tu...jgn berangan nak bermalas2an lagi.....stop blogging skang!!....huhu....
my dear blog....see you next time ok....bila saya boleh curi masa dari benda2 tu or bila saya tertekan sgt2 dengan benda2 tu jugak....hehe.....

0 pesanan untuk saya:

Post a Comment