seminggu yang keliru......

seminggu lagi dah berlalu......banyak kejutan yang saya terima dalam minggu ni.....dan tak dapat dinafikan....saya juga banyak mengejutkan orang orang yang dekat dengan saya dalam tempoh ini......entahlah...kadang kadang tak semua perkara menjadi seperti yang kita rancangkan...dan kadang kadang......kita terlupa yang kita harus bersedia untuk banyak perkara yang barangkali tak kita terjangkakan.......

saya jadi bingung.....keliru.....rasa macam bermimpi....semalam hidup saya lain....hari ini drastik berubah jadi lain.....semalam rancangan saya lain....hari ini saya dah kehilangan semua perancangan saya semalam tu......dan kejutan demi kejutan tu.....buat saya berfikir semula tentang semua yang harus saya fikirkan......tentang masa depan....tentang perasaan....tentang diri saya yang serba merunsingkan.....dan pelbagai lagi tentang yang menimbulkan banyak persoalan.....sungguh saya tak mampu memutuskan apa apa dengan keadaan saya sendirian......

Ya Tuhan.....saya mohon pertolongan.......bantu saya membuat keputusan......saya takkan memutuskan sesuatu dengan suka suka.....saya takkan meutuskan apa apa hanya dengan fikiran dan perasaan saya....banyak perkara perlu saya pertimbangkan...dan sangat sangat saya memerlukan Engkau sebagai penunjuk jalan.......semoga saya tak tersalah pilih...dan semoga saya takkan tersilap membuat keputusan.....

Ya Rahman.....biarlah apa yang saya lakukan adalah yang terbaik untuk saya dan semua yang saya kasihi......saya harap saya takkan menyesal dengan apapun yang saya lakukan......semoga akan ada bahagia menanti di hujung perjalanan......

p/s:
1. meskipun menghadapi seminggu yang mengelirukan....tapi saya pasti esok saya ada test....doakan kejayaan saya....
2. saya dapat jumpa farrah rabu lalu....sungguh saya rindukan dia...dan sungguh saya sangat terharu dengan dia yang kini....Alhamdulillah....
3. sangat sangat memerlukan seseorang yang paling sudi berkongsi, mengerti dan memahami situasi diri......semoga akan ada.....insya'Allah....

0 pesanan untuk saya:

Post a Comment