hari indah...


mood: cambest

- hari ni cambest sebab....

1. bangun pagi dengan senyuman...(^_^)

2. dapat dating dengan nana....*anyway, ktorg mmg akan dating tanpa dirancang setiap awal dan akhir sem....=)

3. nana belanje saye makan nandos....*thanks a lot dear...=)

4. dapat buat sesuatu yang memang saya nak sangat buat sejak dua menjak ni...*buat apa?? R.A.H.S.I.A....=)

5. emm....barang2 dah siap kemas....=)

6. jap lagi lolot nak datang ambik barang saya yang berkotak kotak tu bawak balik kampung....

7. hmm...dapat tepon mak...=)

8. dapat keluar mengambil udara segar setelah 2hari terperap macam pekasam kat rumah ni...=)

9. dapat lunch dengan farrah...=)

10.cambest coz rasa yang today is better than yesterday and day before....alhamdulillah....semoga esok lebih better dari hari ni....=)

hmm...ade lagi kot...tp...cukup la tu....

- sometimes kita tak tau bila bahagia tu nak datang menjengah kita...tapi...sementara ia ada...just enjoy it.....terima kasih ya Allah...saya masih punya peluang merasakan semua ni....dan terima kasih juga...buat insan2 terkasih yang memaknakan hari hari saya......semoga esok, lusa, dan sampai bila bila....saya masih akan punya peluang untuk merasa sebegini...insya'Allah...=)

p/s: esok jgn lupa date dengan fara ye iya....mulakan belajar!!...(^_^)v

0 pesanan untuk saya:

Post a Comment