sorry seems to be the hardest word.....

maaf....
saya minta maaf andai selama ni entry2 saya ada menyakitkan dan menyinggung sesiapa yang membaca......bukan niat saya nak menyakiti orang lain....cuma kadang.....banyak benda yang tak mampu saya luahkan pada sesiapa.......cuma blog ni tempat saya bercerita.....

pernah saya sebut dulu....blog ni sebahagian dari hati saya.......tapi barangkali....hati bukan apa yang boleh saya kongsikan dengan sesiapa.........ini pengajaran buat saya.....iya...lepas ni pos entry beringat sikit....bukan semua benda boleh diceritakan di sini......terima kasih buat yang menegur.......saya lalai rupanya.....terlalu ikutkan hati.......maaf sekali lagi....

esok saya exam lagi......doakan saya.....walaupun rasa macam dah xmampu nak bertahan.....tapi saya cuba.....saya tak mampu nak bayangkan result yang bakal saya terima......Tuhan.....tolong....permudahkan jalan saya........semoga ada hikmah yang baik untuk semua ini.......insya'Allah........

0 pesanan untuk saya:

Post a Comment