waiting for tomorrow.....




that kind of drink, really wired my entire body and mind...but i have to....hmmm...rasa macam high pun ade gak...macam terawang-awang je......takpe iya...this is the last....after this, no more caffeine ok!....*sem depan ade lg kott....=p

esok last exam....xsabarnya tunggu habis paper.....walaupun lepas tu confirm xtau nak buat apa....tapi still...excited waiting for tomorrow.....saya nak balik kampung!!...heeee.....sangat xsabar....=)

banyak plan saya untuk cuti ni walaupun saya tak tau saya boleh penuhi ke x....wedding aisyah, wedding kakak hemo, bbq farrah, mak dah sediakan 2pasang baju untuk saya siapkan, ada lagi...buku-buku yang menanti saya penuh menggoda tu...semester break ni gak cuti sekolah...so...ayai balikk!!...hehe....mesti banyak aktiviti best boleh kami buat dgn budak2 yang tak sekolah tu....hmm...apape je la...sabar iya...lom habis lagi....wait for tomorrow ok....=)

pray for me ye kawan-kawan.....semoga result yang bakal saya terima tak begitu menggugurkan jantung saya insya'Allah....wish me luck....=)

0 pesanan untuk saya:

Post a Comment