belum terlewat untuk wish kan????

salam dearie bloggie~~~...=)


sudah lama sangat88x tidak update blog yang indah nian ini....harap maaf....seminggu sebelum raya macam2 yang melanda...haihaihai.....



tapi....


meskipun hari ini sudah menjejak ke 6syawal....masih belum terlambat kan untuk saya mengucapkan selamat hari raya aidilfitri......andaikata ada salah dan silap....terngumpat terlaser....maaf zahir batin ye buat semua....saya juga cuma hambaNya yang tak sempurna.....=)



dan juga....


masih belum terlewat kan untuk saya mengucapkan happy belated birthday buat diri sendiri??....alaaaa....baru seminggu berlalu....mudah2an umur baru ini akan membawa sinar baru buat saya.....=)



dan juga.....




takde apape....sebenarnya nak type entri pendek je wish hari raya....sudah merapu ke laut rupanya....haha.....ok la....selamat beraya....selamat makan kuih raya....selamat malam semua...~~~...=)




p/s: selamat hari lahir juga buat icak....=)

0 pesanan untuk saya:

Post a Comment