my bestfriend wedding......




18 september 2010....majlis walimatulurus kawan baik saya...cik nor ainun.....huuuu....


macam xpercaya.......11 tahun kami kawan....ni la dia kawan saya yang pertama masa jejakkan kaki kat smakj......ini la dia kawan yang buat saya gelak masa saya nangis lepas mak saya tinggalkan saya kat asrama first time dulu2....ni la dia kawan yang ajar saya balik kampung sama2 naik bas ting tong.....kawan yang sentiasa balik kampung sama2 selama 6tahun.....ni la dia kawan yang ajar saya 'menyanya'.....sama2 ponteng prep....sama2 buat dajal zaman kat hostel dulu......sama2 cabut surau.....heee....banyak betul kenangan dengan dia rupanya.....


makcik ni jugak la manusia yang anda akan jumpa kalau anda jumpa saya kat summit zaman dulu2.....member tengok wayang....member window shopping......kawan makan2....kawan jalan2.....member gossip.....kawan susah senang...suka duka.....rahsia saya rahsia dia....rahsia dia rahsia saya.....member penyimpan mohor besar raja2....haha.....sampai mak n kakak2 saya selalu bising....'asyik keluar dengan ainunnnn je!!'....huuu.....dah dia yang dekat....keluar dengan dia je la kan....dating dgn org lain kang susah pulak....ngehehehehe.....


sudah jadi puan hafeaz nampaknye....sekarang saya dah xde geng la nak merambu ramba lagi....heheh........isk...sedih sehhh.....tapi xpe.....saya tumpang bahagia......sebab saya tau dia bahagia......=)



alaaa.....xde makne la saye nak sedih2....terharu je kot....kawan2 lain ade kannn....saya ade kakngah,sa'dah,wan,hemo,ajad,zaila,pika,n aiennal...9 gadis yang belum jadi puan lagi (termasuk saya....haha).....saya ade cik wana yang sentiase ade je gossip dgn saye....muahahaha....ada jai yang selalu buat havoc....saya ade housemate2 n classmate2 n member2 yg best....saye ade bakal adik yg sentiase seronok je nak teman saya makan2.....n ramaiii lagi......=)


heee....xkesah la.....yang penting saya doakan kebahagiaan dunia akhirat untuk budak ini dan encik suami......mudah2an berkekalan hingga ke syurga hendaknya....amin.....


emm....selamat pengantin baru buat ainun & hafeaz......Tuhan...anugerahkan bahagia yang melimpah ruah buat mereka......=)







p/s: hari ni hari yang best....sebab dapat jumpa ramaiii kawan2 sekolah.....^^

p/s/s: cik ainun...opss...puan ainun....walau apepun status awak....saye tetap sayang awak....kita kawan sampai mati taw!!!....heee.....(^_^)v

6 pesanan untuk saya:

Sayer Best said...
September 19, 2010 at 1:17 AM

Selamat bahagia untuk puan ainun dan suami..hehehe
Juga untuk cik Payied dan bakal suami..muahaha

starz said...
September 19, 2010 at 1:26 AM

selamat bahagia juga untuk wana n encik bakal suami...heee....aminnnn...=)

=*NuRo0L* = said...
September 19, 2010 at 8:09 PM

saya terharu awak sayang saya.. doakan la saya sekali.. semoga berbahagia dengan bakal suami.. dan dipermudah kan jalan untuk mendapatkan keredhaan allah swt..amin...

starz said...
September 20, 2010 at 1:47 AM

mesti laa...awak kan anak itik yg selalu menceriakan suasana...huhuh.....thanks a lot jai....mudah2an Allah permudahkan urusan awak....amin.....=)

aienepit said...
October 6, 2010 at 1:28 PM

shaayang payied..ummuuaahhh...

starz said...
October 6, 2010 at 3:36 PM

heee....*blushing2*

Post a Comment