mending broken......

hmm....hari ni, habis class aku pergi merambu kat pkns dengan ida dan kak idah....masuk hari ni, dah 5 kali pergi shopping dalam masa tak sampai seminggu pun....baru aku sedar satu lagi identiti aku...shopaholic!!....even cuma sekadar window shopping or teman kawan sekali pun, aku tetap habiskan berjam jam kat shopping complex....dan kadang kadang, xbeli apa apa pun...cuma sekadar ice cream pun cukup...cakap je mana yang tak pergi lagi....sogo, pertama complex, sunway piramid, timesquare, pkns, sacc mall and plaza alam sentral...semua dah redah....hehe.....bahaya betul....


tadi, beli sepasang telekung yang cantik untuk hadiah hari lahir seorang yang aku sayang.....seorang yang aku anggap macam mak sendiri....and i really love her....harap boleh bagi dia hadiah ni secepat mungkin sebab birthday dia dah belated seminggu yang lepas.....lama betul delay!....


anyway, jumaat lepas aku pergi genting theme park dengan nad dan aisyah....seronok....and thanks to them sebab bawak aku for the first time naik roller coaster and solero shot.....memang serius adrenaline melonjak lonjak....hehe....orang jakun la katakan kan....whatever...yang penting dapat spent time dengan nad.....enjoy our time together coz she will leaving soon.....hmm....think i'm gonna miss her damn much...so many things happen for this almost 3 years and half....how come will i forget it just like that.....






rindu pada ast, ayu, farrah dan zaza....banyak sangat drama kami berenam....but drama tu yang buatkan friendship jadi mencabar dan sangat bermakna kan??....kami mungkin individu yang berbeza antara satu sama lain, latar belakang yang lain, keluarga yang sangat tak serupa, pegangan yang langsung tak sama, and also, perangai yang sangat sangat berbeza!!... but the thing is, kami sejiwa...itu yang mengikat kami bersama....







sekarang haluan semua orang dah berbeza....and now....i'm alone on my track to the future....masing masing dah ada jalan sendiri untuk teruskan hidup masing masing....tak guna menangisi perpisahan yang semua orang mencari haluan untuk masa depan sendiri....that's what i told to myself....so, redha....itu jawapannya untuk semua perasaan yang kadang kala menyesakkan dada....terima hakikat yang garis hidup kita memang pernah bertemu....tapi sekarang semuanya dah bergerak ke arah yang berbeza....maybe sometimes kita akan bertemu semula untuk kita tahu...yang kita pernah bermakna dalam hidup masing masing.....


oh ya...before i forget....sabtu ni aku konvo....and surely i can meet zaza and nad....but the rest....tak tau la bila ada rezeki kan....hopefully rezeki tu akan ada....my parents will arrive on friday and my siblings on saturday for kenduri bertandang kat rumah abang ngah...really miss them all....specially ayai....5 months is a long period right??....tak sabar nak jumpa mak....miss u so much mak!!.....


hope minggu ni akan berjalan dengan lancar dan baik insya'Allah....


p/s: really want to share this happiness with him....but surely i can't.....miss him damn crazy.....how on earth can i say that to him???.....

2 pesanan untuk saya:

astrinee said...
May 26, 2009 at 8:51 PM

ohoi~~~
teharu aku bace entri nih..uhuhuhu
mmg kite ber-6 adelah insan yg sgt berbeza..hahaha
baru aku sedar tp cmne lame benar kite bersahabat..ahahaha
mmg hebat..aku tau skang yg sebenarnye..
aku mmg hebat!!!
ahahahaha~~~~

starz said...
May 27, 2009 at 11:32 PM

kite mmg hebat...calon2 datin faridah la katekan...hahaha...really miss u babe....bile nak dating nih...huhu

Post a Comment