MIKHAIL


aku...sebagai kipas-susah-mati ramlee awang murshid dengan ni mengumumkan yang aku dah pun berjaya mengkhatamkan novel terbaru beliau ini - MIKHAIL dalam masa tak sampai pun 24 jam....hehehe...hebatkan....dan untuk kesekian kalinya...aku tabik kat beliau sebab novel-novel dia memang berjaya membuatkan aku tak mampu lepaskan sampai la habis...once i start, i cannot stop, bak kata orang putih......
novel mikhail ni mengisahkan tentang seorang pemuda yang nama dia mikhail, part-time job sebagai petani anggur, and full-time job dia pembunuh sharpshooter yang hebat....pastu dia ni international killer.....aku rase macam sharpshooter kat filem wanted yang angelina jolie berlakon tu la agaknye....
penuh dengan babak thrill dan tembak menembak.....memang sifu habis la encik ramlee awang murshid nih...aku boleh samakan dia macam dan brown malaysia sebab cuma novel ramlee awang murshid dengan dan brown je yang berjaya membuatkan aku tak jadi kerja seharian sebab membaca...ni la baru dikatakan seronoknye bercuti...dapat baca novel banyak banyak...wehehe....
sebenarnya novel ni adik aku punya...almaklum...kami adik beradik ni memang gila buku....thanks to my dear adik yang bagi pinjam novel ni yek....misi seterusnya....nak baca novel new moon pulak....kesinambungan dari novel twilight karya stephanie meyer.....satu sem aku kuatkan iman untuk tak baca novel sebab takut nanti tak jadi nak buat keje....hopefully cuti yang masih bersisa seminggu lebih ni aku berjaya habiskan banyak novel novel yang menanti!!...chayok chayok!!!....(^_^)v
p/s: good luck untuk encik zulfekri yang bakal memulakan imtihan syafawi esok....semoga dipermudahkan Allah segala urusan dan dianugerahkan kejayaan....untuk kawan kawan di alAzhar sana yang bakal menempuh imtihan juga...semoga berjaya ya....ganbatte neh!!!~~~

0 pesanan untuk saya:

Post a Comment