yang best....yang takbest....

ini adalah catatan saya sepanjang cuti selama 3minggu ini,tentang perkara yang best dan takbest yang telah berlaku ketika cuti.....

~12 yang best ~

1. alhamdulillah, kakak saya dah selamat diijab kabulkan pada 1 may lalu....majlis juga dah berlangsung pada 2 may....

2. rumah dah 65% berjaya di kemas setelah habis kenduri hari tu.....

3. berjaya habiskan 1 novel - mikhail _(bookaholic)

4. new moon under progress.....really enjoy it...=) _(bookaholic jugak)

5. baju kurung saya yang terbengkalai selama satu sem juga continue under progress.....hope boleh siapkan secepat mungkin.....tinggal kelim, tulang belut dan kain je....

6. dapat sepasang lagi baju baru....

7. dapat shopping kasut baru....kasut ke-5 untuk tahun ni...wawawawa...sangat gila kasut _(shoes-a-holic)

8. dapat jumpa sa'dah, ainun n zaila....really miss u all....specially the other 6 girls.....

9. shooting black 13 the movie telah berjaya dilaksanakan dengan baik.....what a great job guys....

10. dapat makan rendang mak yang best.....memang superb.....u're the best mak!!...

11. hadiahkan mak chocolates yang best untuk hari ibu....love u mak!!

12. berjaya mempraktikkan resipi chicken boxing farrah...memang best.....thanks far....

~12 yang takbest~

1. rasa macam cuti baru je nak start padahal cuma tinggal 5 hari je lagi....isk isk isk

2. penat yang tak habis habis sebab banyak benda nak kena settle sepanjang cuti ni...

3. 35% rumah yang masih belum terkemas tu termasuk bilik sendiri....macam reban ayam....what a mess!!....

4. tak tau bile masenye nak jahit lagi satu baju yang baru dapat tu....rasa macam nak cuti lagi seminggu....uwaaaa.......

5. bankrap sebab kena pow dengan anis masa g bp mall hari tu...budak budak...layankan je la....

6. sometimes....tubuh saya berada dalam kondisi yang agak tak memuaskan.....dunno how to say....=(

7. masih aktiviti cuti yang sama sejak bertahun tahun lalu....jadi bibik terhormat.....

8. masih tak berkesempatan nak g pasar malam sri gading lagi.....sangat kuciwa.....

9. copy video black13 yang pada simpanan saya ada problem....tak dgr sound...tak tau nak watpe....

10. banyak kucing saya mati....5 ekor!!...sedih sgt....

11. tak dapat luangkan masa yang banyak dengan budak budak kat rumah sebab dorg belum cuti sekolah.....sepinya hari hari saya.....

12. azam baru saya tak terlaksana.....yang ni memang sangat sangat kecewa.....=(

hidup memang penuh dengan pros dan cons kan...yang penting....kita tahu macam mana nak handle yang tak best...dan macam mana nak enjoy dengan yang best....tak sabar nak balik shah alam untuk intersesi....nak jumpa rumet2 saya yang best....new housemates....nak jumpa classmates saya yang best belaka tu semula...tak sabar nak tunggu hari konvo.....n having fun with them dgn perkara perkara yang best......serta majlis kenduri sambut menantu bagi pihak lelaki time cuti skolah nanti.....yups!...before i forget.....tak sabar nak jumpa ayai......dia balik cuti sekolah ni...huhuhuh.....best best.....insya'Allah semoga semuanya akan diberkati.....

p/s: tak sabar nak tunggu result exam.....yang ni gerun!!!!!

0 pesanan untuk saya:

Post a Comment