~090909~


090909...

tarikh keramat bagi saya....mungkin bukan saya sorang je....mungkin ramai gak orang lain kan...ye la...dah jumpa 1000 tahun sekali....mesti la mcm2 perkara menarik yang berlaku atau nak dilakukan time tarikh ni kan??....tarikh cun kata orang.....tapi...whateverla....yang penting, tetap tarikh keramat bagi saya sebab pada tarikh ni...umur saya cukup 22 tahun.....(^_^)v....

once in a lifetime.....tak mungkin saya akan ada lagi 1000 tahun akan datang kan??....Alhamdulillah...berpeluang saya merasa sambut hari lahir pada tarikh ni.....terima kasih pada mak yang dah bersusah payah lahirkan saya 22 tahun yang lalu, dan dah membesarkan saya selama 22tahun ni.....apa yang mak berikan takkan mungkin dapat saya balas......sangat2 terima kasih mak!....

semalam saya sambut birthday dgn berbuka puasa di bora ombak, ampang dengan nad, ida, kak an, ayu dan farrah.....dan hari ni pulak, i'm celebrating my 22nd birthday for the 2nd time dgn berbuka puasa di kfc pkns bersama ast, nana, ida, kak ida, atul n kak an.....terima kasih kawan2.....kerana memaknakan hari saya....=)





terima kasih gak buat hawa n nad....untuk hadiah2 yang best tu.....dan buat semua yang wish selamat hari lahir @ happy birthday @ sanah helwah @ la multi ani @ zhu ni shengre kuaile dan lain2 pada saya....thanks a lot....bukan hadiah yang saya minta...cukup la ingatan dan doa dari semua...sangat2 terima kasih kawan2....=)


tak sabar nak balik kampung.....nak jumpa mak.....walaupun semalam buat2 merajuk sebab mak terlupa birthday saya....tetap saya nak jumpa mak dan cium pipi mak yang best tu....hmmm....ada mystery box yang menanti saya di kampung.....wondering what's inside and dari siapa la agaknya....i guess i knew it....cepat la sampai rumah esok.....=)



Ya Allah...usia saya bertambah setahun lagi.....semoga saya semakin matang menempuh hari2 depan yang bakal menjelang.....dan semoga saya akan jadi saya yang lebih baik dan terbaik berbanding saya yang sebelum ni...dan semoga....Allah akan panjangkan lagi usia saya untuk beri saya kesempatan balas jasa mak dan bapak......bak kata acid....bukan panjang atau pendek...yang penting keberkatan......insya'Allah amin....

p/s:
1. terima kasih untuk encik awak....semoga Allah permudahkan segala urusan...amin.....
2. nad will leaving by next weekend....gonna miss u very much babe....

0 pesanan untuk saya:

Post a Comment