at this moment.....

i'm here...at kampung again and again.....dah rasa kampung ni cam sepelaung je dari shah alam....cam nak g bandar bp je saya buat...tiap2 minggu nak balik...padehal nak menongkah highway tu bukan sejam...makan 3jam gak...kalau jammed xyah cakap la...mau 5jam saya duduk kat highway tu....but i don't care...asalkan dapat balik...peluk mak....menikmati weekend yang indah kat kampung even xde buat apa2 pun...n yang paling penting...dapat tido dalam bilik saya yang sangat2 buat saya rasa this is really home sweet home.....that's enough....rasa macam semua bebanan dalam kepala hilang macam tu je.....

hari ni dapat buka puasa makan ayam golek...akhirnye....setelah 15hari saya mengidam...last2 dapat gak...hehe...thanks to icak.....makcik ding dong bell tu balik2 dah mulut bercakap xberhenti...sibuk nak ajak mak cari barang2 nak buat kuih...almaklum....raya tinggal 15 hari lagi...kejap je tu...pejam celik pejam celik dah muncul raye...rasa macam baru je jumpa puasa....

minggu depan mak suruh saya balik lagi.....xde orang nak tolong buat kuih n kemas rumah semua.....raya hari ahad...tapi semua orang balik paling awal hari jumaat.....so, untuk mak...saya akan balik gak xkira apa nak jadi...huhu....

maaf untuk kawan2 saya yang ajak berbuka puasa sama2.....sangat2 saya tak punya banyak waktu untuk diluangkan dengan kalian semua macam puasa2 lepas....maaf sangat2.....hari ni budak2 kembara13 ajak berbuka kat kg.baru.....seronoknya.....but i'm here....cannot be there....so sorry....

suppose...sekarang ni saya siapkan assgnment insurance mgt saya.....rabu ni dah nak kena hantar...siap nama saya naik untuk presentkan report saya....haaa....hampeh betul si syai n adenan tu.....sampai hati glamerkan nama saya kat en.saiful...(T_T)......saya akan tuntut hadiah besar dari dorg!!...huhu...khamis ni pulak test technopreneurship......hmmm....satu patah perkataan pun xbaca lagi......=(

kebelakangan ni kerap sgt saya stress.....rasa tegang je kat blakang leher...sakit.....banyak sgt kerja agaknya......pastu asyik nak tidur je xkira masa....melampau iya nih.....kerja bertimbun2...tapi mata asyik macam garfield je......emm..xpe la...ade hikmahnye....kalau hari2 saya santai je...lain pulak jadinya kan???....biarla ade banyak benda yang perlu saya fikirkan dalam otak.....at least fikiran saya tak melayang jauh.....itu lagi bahaya daripada stress yang menyakitkan......

hmm...ok la....pen-off dulu...see u later....selamat menjalani ibadah puasa yang tinggal separuh bulan...=)

p/s:
-malam ni bulan penuh...cantik....
-counting days for 090909.....what a lovely number.....=)

0 pesanan untuk saya:

Post a Comment