diari blur IV.....

- dapat novel baru...lucky me coz singgah pkns balik class td....ada pesta buku...rasa macam dalam syurga...heaven!!...hehe....tp nk buat cemane kan...duit xde....xdapat la nak beli semua....dapat tengok je.....saya beli novel ADAM karya ramlee awang murshid....novel yang dah bertahun2 saya aim.....bila nak kaye ni...nak beli buku banyak banyak....uuwaaaa.....

- antara buku buku yang saya aim...
1. where rainbows end - cecelia ahern
2. if you could see me now - cecelia ahern
3. bedar sukma bisu - faisal tehrani
4.manikam kalbu - faisal tehrani
5.& 6. aku terima nikahnya 1 & 2
7. sakit pun o.k
8. hatiku di harajuku - ramlee awang murshid
9. antologi cinta dan rona kinanah
10. tips tips bercinta dan berdating
11. twenties girl - sophie kinsella
12. ....
13. ....
dan banyak lagi.....

waaaa...mane saya nak cari duit nak beli semua buku buku tu......saya nak buku....saya nak buku banyak banyak.....huhu

- xpe la...iya, belajar elok elok, kerja baik baik, nanti dah kaye, beli buku banyak banyak ok!....

- anyway, hari ni dapat lagi 1 berita tergempar....uitm shah alam tutup seminggu sebab H1N1....memandangkan saya memang nak balik kampung hari ni.....dapat la saya menikmati cuti yang indah selama seminggu dikampung...ini la ubat paling mujarab untuk demam saya yang dah seminggu tak kebah kebah ni.....=)

- ok la....saya nak bersiap untuk balik.....selamat balik kampung.....(^_^)v

2 pesanan untuk saya:

Art Nordin said...
July 25, 2009 at 9:39 PM

payied..
dlm senarai buku tue atie ada:

- aku terima nikahnya 1
- manikam kalbu (bakal dpt dr kawan
- kalau tips bercinta & berdating tu yg warna pink, keluaran pts atie rasa tajuknya PANDUAN BERCINTA & BERDATING.. tu pun atie ada..

beli buku mmg best..tapi atie pun ada byk buku tak abis baca..

dari~ummie said...
July 26, 2009 at 9:15 AM

yied..jumpo kat bp noooo...hahah
yang penting jgn bawak balik h1n1 untuk kak ngah...ngeh3

Post a Comment