the emptiness........

4 july...tarikh terakhir saya mengepos entri.....dan hari ni...14 july.....it's already 10 days blog saya berhabuk dan bersawang......macam pelik....dah la entri bulan ni cuma penuh dengan tag dari kawan kawan.....terbiar tak dikendalikan pulak tu....kenapa dengan iya ni????

saya pun xde jawapan......yang saya tau....saya seakan tak punya apa apa untuk dikongsikan......walhal, banyak sebenarnya cerita baru yang boleh saya luahkan.....sem baru yang dah bermula...jadual kelas yang sangat tak best...kekurangan 'nad' dalam cerita hari-hari saya...dan banyak lagi.....tapi.....sepertinya saya dah kehilangan seluruh bahasa dan kuasa saya untuk berbicara.....mulut seolah terkunci....jemari seolah terhenti menari....dan hati......sepertinya kosong tak berpenghuni.......

saya bukan orang yang pandai meluahkan semua yang dirasa oleh hati melalui suara dan kata-kata.....saya cuma pandai berbicara melalui tulisan.....dan blog ini....adalah cebisan hati saya.....bahagian yang saya kongsikan dengan kamu semua yang membaca.....lalu bila hati terasa kosong dan bingung......rasanya tak ada apa yang dapat saya kongsikan.....

kenapalah dengan diri??.....saya mencari hati...mencari diri......saya seakan-akan sesat dalam mimpi yang saya sendiri tak tahu hujung pangkalnya.....gelap...kosong dan sunyi.....bilalah agaknya saya akan tersedar dari mimpi ngeri ni......Tuhan...semoga saya akan tersedar satu saat nanti....

p/s: hujung minggu ni saya bakal mengembara mencari diri......saya pergi demi adik-adik yang menantikan kehadiran saya...dan saya pergi demi 'saya' yang tercari-cari kemana hilangnya 'saya'.....semoga saya akan bertemu sesuatu disana.....insya'Allah.......

0 pesanan untuk saya:

Post a Comment