i want it that way......

1. the most want....saya nak balik kampung...sangat sangat homesick....=(

2. saya nak novel baru...is anyone want to buy me a new one???

3. saya nak sihat....bila agaknya demam ni nak sembuh......

4. saya nak makan!!...xtau kenapa lately saya asyik kelaparan walaupun baru je lepas makan nasik 2pinggan....saya ke yg makan nih???

5. saya nak siapkan kerja kerja saya yang pending menimbun tu......bila nak siap nih....

6. saya nak quizzes saya untuk minggu ni habis cepat...nak menikmati cuti yang tenang kat kampung...

7. saya nak siapkan paperwork saya cepat....biar selesai semuanya!..

8. saya nak study.....banyak sangat saya tertinggal walaupun saya cuma ponteng sehari sebab demam....

9. saya nak ogos cepat sampai....walaupun sangat nervous....tp saya nak jugak....

10. saya harap saya dapat fulfill permintaan akak...but....rasanya saya tak mampu.....maaf...

11. saya harap mimpi mimpi ngeri saya akan berakhir...but it seems to be not....hwaaa.....letih.....

12. saya harap....saya sempat khatam sebelum ramadhan tiba...chaiyok2....

13. saya harap....saya akan jadi a better me.....insya'Allah....

14. saya harap......semuanya akan bertambah baik.....

15. saya harap......semua yang saya sayang akan sentiasa gembira dan bahagia hendaknya...kabulkanlah ya Allah....

banyak lagi sebenarnya yang saya nak dan saya harap......tapi saya tau...bukan semua yang kita harapkan akan jadi kenyataan.....Allah lebih tahu apa yang paling baik untuk saya.....untuk kita.....semoga....impian saya termakbul....insya'Allah amin......

1 pesanan untuk saya:

Unknown said...
July 26, 2009 at 11:31 PM

nape payid nak tggu ogos ni...
ha....hehhee..

Post a Comment