irritate......

Ya Allah....muka saya irritating giler....macam mana ni....patut ke saya cabut muka ni dulu, letak atas meja, dan pasang balik bila dah ok nt??....wahaha....mungkin tidakkk.....

sakit...pedih...gatal....merah2 dah muka saya.....kulit mengelupas....rasa nak garu....tp xbrani nak amik risiko...maka saya pun menyibukkan jari jemari saya type entri ni....kenapa saya ni....ada salah makan ke.....ubat2 yg doktor bagi da habis....tp still camni jugak...tertekan giler...

antara ayat2 yang da penat saye dengar n xtau nak jawab ape...

'eh, nape dgn muka awak tu??..akak da perasan td...baru nak tanye..'
'muka awak kan elok je b4 ni...nape jd camni...siannye...'
'ko baru baik chicken pox ke iya??
'iya!!, nape dgn muka ni....siannye...sakit x??'
'teruknya muka awak...cemane leh jadi camni??'
'kenapa dgn muka awak ni??..da mcm godzilla masa kena air toksik lak'
dan bla bla bla.....

siyes mmg muka saya teruk sgt...rasa dah xcun dah....*penah rasa cun ke??haha...nampak sgt perasan*....takde la...xde la perasan cun...cuma before ni elok je muka saya....tetiba jd camni...memang tak terjawab la saya bila org lain tanye....

saya pun tak tau dah nak buat ape...ptt g jumpa doktor untuk kesekian kalinya lagi ke??...atau ptt saya g cari alternatif lain ke??....anyway...bukan muka saya je yg ada sakit pelik ni....tangan dan kaki saya pun.....bila jumpa doktor...saya tak faham pun apa yang dia cakap pada saya....'kulit awak ni memang sgt sensitif, alergik,bla bla bla....'Ya Rabbi....apa patut saya buat ni....

saya tau sakit tu penghapus dosa.....tolong Ya Allah...beri saya kekuatan untuk terus bertahan....dah dekat sebulan saya camni.....sedih...tertekan....sakit....permudahkanlah segala urusan wahai Tuhan....


nak kulit mulus macam budak ni...sangat comeyy~~

p/s: rasa mcm nak cabut sesuatu....patut cabut kepala ke, cabut tgn supaya xgaru??...nt saye pasang la balik......

0 pesanan untuk saya:

Post a Comment