tahun baru...umur baru.....

salam tahun baru buat semua.....2010 dah pun menjelma....hmm.....makin jauh saya melangkah....dan semakin jauh juga rupanya semalam saya tinggalkan.....dah makin tua jugak...hmm....we cannot escape from all of that since we, human, live within times.....taknak tua??...sila jangan hidup dan bernafas dimuka bumi ini okeyy....haha

hari ni...umur saya pun dah bertambah...not only by year...but trully by date.....it's actually my birthday....15 muharram 1431...i'm already 23....sanah helwah ieya!!...(^_^).....


thanks to these all my little friends...coz nyanyikan lagu happy birthday buat saya after 12 am malam tadi...gambar ni time masa kami berkelah ditepi jalan sambil menghidupkan unggun api semalam...lalala~~...hehe

hmm....many differences between today and today a years ago.....perasaan lain...keadaan lain....status lain....kondisi diri berbeza....aiming about future pun lain....banyak la....just within a year...everythings can change unexpecxtedly....sungguh sangat benar...Allah sangat mudah untuk membolak-balikkan hati.....

harapan saya untuk hari depan yang penuh harapan.....

1. semoga segalanya akan jadi lebih baik....
2. semoga mimpi2 aneh tak lagi menganggu lelap malam saya....
3. semoga diri akan kuat untuk bertahan mengharung apapun ujian yang diberi....
4. semoga semua kesayangan saya akan terus Allah berkati dan rahmati...diberikan umur yang panjang....tubuh yang sihat serta hati yang tenang.....
5. semoga saya dapat fokus dalam study saya....
6. harap saya dapat jadi lebih rajin...haha
7. semoga saya dapat khatam banyak2 kali tahun ni....
8. harap saya dapat jadi anak dan hamba Allah yang lebih baik....
9. saya harap Allah akan anugerahkan saya kesihatan tubuh dan akal....insya'Allah...
10. really hope this is the recovery phase after all along this way.....amin Ya Allah.....

that's not all of my wish....ada lagi yg lain.....tp xpe la...simpan sendiri....hehe....anyway...apapun harapan dan azam tahun baru kamu semua...saya doakan semoga Allah akan kabulkan...amin insya'Allah......

and don't forget to.....smile~~~ for all happiness or sadness in our life...(^_^)

p/s: semoga Allah panjangkan jodoh ini hingga ke syurga.....amin......

0 pesanan untuk saya:

Post a Comment