again and again and again.........

ast: aku de pengumuman esok nih
ieya: huh
ieya: pedia?
ast : tnggu esok laa
ast : suspen x?
ieya : cheh
ieya : suspen la
ast : eyh
ast : ko nk tau brite skang ke esok??
ieya : skg bole gak
ast : sure?
ieya : kirenye esok xla sakit jantung
ast : sure??
ieya : boleh je
ast : aku kene pindah kampus arau next sem
ieya : siyes ke?
ieya : aku dah heart attack nih
ast : iye..
ast : betul
ast : aku dpt maths mngmnt
ast : kt arau
ast : bes x announcement aku nih??


best...dan saya bakal kehilangan lagi.......saya tak tahu apa yang saya rasa sekarang....saya tumpang gembira sebab ast diterima menyambung study.....tapi saya tak tahu hati saya bagi pihak saya sendiri.........

tadi saya berbuka puasa dengan mereka....ast, nad dan syai.....terima kasih sebab sudi teman saya buka puasa.....ingatkan saya bakal berbuka sendirian hari ni......tak sangka merajuk main main saya berjaya memujuk mereka menemani saya berbuka.....terima kasih kawan kawan....=)

rasa taknak saat tu berlalu.....ast dah nak ke arau...syai dan nad ke UK.....zaza di melaka....farrah praktikal....ayu....hilang menyepi macam tu je.......dan saya???.....saya masih di sini.....ditinggalkan lagi lagi dan lagi......hmmm.....memang garis pertemuan kita hanya bertemu sekadar di sini.....tak pe lah.....saya doakan kejayaan mereka.......semoga kita semua sama sama berjaya....amin.....

iya...buang perasaan ni!!.....you're not lonely even if you're alone!!!......sendirian bukan alasan untuk kau abaikan masa depan...ingat tu.......stop thinking of this and focus on your future.....Allah sentiasa ada bersama.....jangan pernah lupa pada Dia......

Tuhan.....benar benar saya mohon kekuatan......this loneliness really make me afraid.......saya nak jadi diri saya...bukan saya yang pelik ni.........tolong saya hadapi ujian ni dengan tabah.......semoga saya akan tabah.........amin.....

p/s: untuk ieya, fokus, dan buang semua negative thinking dari otak tu...itu paling penting!!!!!!

0 pesanan untuk saya:

Post a Comment