tag and award from atthiah.....


anyway, thanks a lot to atthiah sebab menganugerahkan saya award ni, dan sudi tag saya....hehe...memeng best la ko tiah...=)

a) Copy badge "Vespa blogger Award Friendship" di atas untuk diletakkan di blog anda.

-it's done....(^_^)v

b)Link / ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.

nama dia Nor Atthiah bt. Nordin....saya kenal dia masa kat Smakj dulu.....rasanya saya tak pernah sekelas dengan dia, tapi still, dia kawan yang baik.....masa kat skolah dulu, atthiah ni rajin giler babas.....memang nampak dia kat mana mana kalau xpegang buku, bwk notes...memang kagum r dgn dia.....saya tak mampu kot nak buat camtu smpi skg ni....=P....saya rasa sampai skg pun dia memang rajin dan aktif berpersatuan....calon isteri mithali nih....(tiah, aku tolong promote nih...haha)......ape lagi ye nk ckp pasal dia......saya dah lama xjumpa dia....tapi saya tetap rajin melawat blog dia setiap kali saya teringat pd dia....hopefully one fine day, kitorg akan dapat jumpa lagi.....=)

c) Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri.

:: X-Smakj dan X-Mj kenal saya dengan nama gelaran Payied. kawan kawan kat Uitm and certain family terdekat saya lak panggil saya Ieya. kawan kawan sekolah rendah saya pulak, kenal saya dengan nama Jiha. and majoriti family saya memang panggil saya Jiha.... tapi sebenarnya, nama penuh saya KHAIRUNNAJIHAH....sedapkan nama tu....xtau la kenapa banyak sangat nama panggilan untuk saya.....tapi saya tak kisah as long as panggilan tu xberi maksud xelok dan saya senang dengan panggilan tu...=)

:: student at UiTM in BSc. (Hons) Actuarial Science....still have 1 year and half to go....wish me luck...

:: still single, but not available....heheheh....still waiting, waiting n waiting.....=P

:: penggila buku...sangat gilakan buku,novel, komik, majalah dan yang sewaktu dengannya.....saya dapat membaca dengan fasih dan lancar ketika saya berumur 4 tahun.....hehe....gila....

:: pernah patah kaki dan di operate sewaktu saya form 5....sampai sekarang dan sampai mati, buku lali saya adalah 3 batang skru.....ngeri!

:: very secretive.....sangat suka memendam masalah sampai boleh jadi gila!!...(perangai ini sangatlah tak patut dicontohi....boleh mendatangkan masalah mental yang keterlaluan!)

:: bakal berusia 22 tahun pada 090909....tarikh yang saya nanti nantikan sekian lama...haha

:: selain menggilai buku, saya juga seorang yang gilakan kasut, kucing, jam tangan dan aksesori perempuan.....(macam ayat lain bagi gila shopping je...=P)

:: saya pun internet addicted....tak boleh hidup tanpa internet....boleh menghabiskan berpuluh puluh ringgit di cc tanpa tau saya buat apa sebenanye....lucky me rumah sekarang ni dah ada broadband sendiri...kalau x, memang saya la penunggu tetap cc seksyen 8 tu....

:: and lastly, xtau nak cakap ape dah.....=P

d) Anda perlu memilih 6 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda

1. Bari'ah
2. Ainun
3. Missha
4. Deena
5. Najjah
6. Munawar
7. Nadiah (if u already have any blog...=P)
8. siapa2 yang rasa nak buat, buat la.saya bagi....

alamak, terlebih sudah....hehe

0 pesanan untuk saya:

Post a Comment