dan terus mengharap..........

untuk mak, bapak dan keluarga yang saya sayang....

saya nak belajar sampai habis...saya nak balas jasa mak dan bapak....saya nak buat mereka bahagia bila tengok saya berjaya dan bahagia dengan hidup saya......saya nak jaga mak bapak saya sampai ke akhir hayat mereka.....saya nak buat mereka bahagia...macam mana mereka buat saya bahagia selama saya kat dunia ni.....

saya nak tgk ajah dan abang ngah dapat baby....saya nak tgk icak, ayai , lolot dan epit kawin....saya nak tgk epit berjaya dalam hidup dia........saya nak selalu berkumpul dengan dorg sekeluarga macam hari tu.....saya sayang mereka semua.....dan saya harap saya akan terus ada peluang untuk merasai bahagia dengan mereka......sampai bila bila....

untuk kawan kawan yang tak ternilai harganya......

terima kasih kerana menceriakan hidup saya.....kalian memang takkan mampu saya tebus dengan jutaan harta pun.....kalian buat saya gembira...buat saya tertawa....mendengar tangisan saya......dan sudi berkongsi suka duka dan segalanya dengan saya.....

terima kasih yang tak terhingga.....untuk semua kawan kawan yang saya rindu.....kawan sekolah...x-sksa, x-smakj, x-mj, x-cs112 uitm, classmates saya,housemates saya, teramat saya sayangkan kalian.......saya harap satu saat kita akan bertemu.....mengenang kembali kisah lalu......mengerti yang kita memang bermakna dalam hidup masing masing.....saya harap saya akan ada peluang tu......gelak tawa kalian sungguh saya simpan rapi dalam kotak kenangan.....

untuk semua yang tak tersebutkan....

semuanya sangat saya hargai.....barangkali kamu bukan keluarga ataupun kawan kawan saya.....tapi kamu tetap bererti dalam hidup saya......ayat apa lagi mampu saya luahkan untuk beritahu seluruh dunia yang kamu semua sangat sangat sangat sangat saya hargai dan kasihi........ya Allah......saya nak terus kuat untuk saya terus mengutip kenangan bersama semua yang saya sayang....berikan saya kesempatan itu......

untuk masa depan saya yang terlalu samar......

saya harap...saya akan dapat tamatkan degree dengan cemerlang....saya harap.....saya dapat kerja yang baik untuk masa depan.....saya harap...saya boleh sambung belajar lagi tinggi.....saya harap.....saya akan ada sebuah keluarga bahagia yang didalamnya akan ada senyuman dan gelak tawa sentiasa......saya harap......semoga Allah akan beri saya masa depan terbaik untuk saya....yang sebaik baiknya buat hidup mati saya....dunia akhirat saya.....Islam agama saya dan Allah Tuhan saya......semoga semuanya akan jadi kenyataan......

untuk awak yang teramat saya kasihi......

saya nak tunggu awak balik.....saya betul betul nak tunggu awak......itu janji saya...dan saya harap saya takkan mungkir janji saya.......awak......hati ni cuma Allah yang tahu......betapa gerunnya saya bila fikirkan tentang masa depan.....betapa saya harap awak ada untuk berkongsi ketakutan yang saya rasakan........walaupun semua ni cuma harapan...saya takkan berhenti mengharap.......takkan!!....

untukMU Ya Allah, Tuhan yang sentiasa mengerti......

saya takkan berhenti berharap......cuma Engkau tempat saya bergantung segala harapan wahai Tuhan........saya harap...saya akan terus punya tempoh yang panjang untuk terus bernafas di muka bumiMu ini Ya Allah......saya harap....saya akan berpeluang untuk tebus segala dosa dosa saya dan jadi muslimah yang baik......saya harap......semua impian dan harapan saya akan jadi kenyataan.....dan saya harap.....satu hari nanti....bila saya pulang ke sisiMu....saya pulang sebagai hamba yang diredhai.........


saya hidup dengan kenangan dan harapan......inilah saya dan inilah semangat saya untuk terus hidup......impian dan harapan....serta kenangan sebagai penyeri jalan.....memori yang menjadi kekuatan dan semangat yang memacu kehidupan......saya perlu terus punya harapan dan saya perlu terus berusaha untuk merealisasikan impian saya......semoga semua ini akan terkabul ya Allah.......saya mohon dengan sangat.......

3 pesanan untuk saya:

Aminur Rasyid said...
June 15, 2009 at 7:42 PM

payid..teruskan usaha..Yakin pada diri!

star_dust said...
June 15, 2009 at 8:14 PM

thanks acid...doakan aku....=)

dari~ummie said...
June 16, 2009 at 9:49 AM

yied..sama2 tabah ye yied..

Post a Comment